Dikter, citat och skämt

Här kommer lite dikter


Gardiner är långa och finns                      
i flera färger, jag har inga
men mina är blå ändå



Hernmoff är en gris
Hernmoff är en elefant
Hernmoff är en giraff
Hernmoff är Hernmoff




Den här dikten är riktigt djup:
Ja, nej, ja, kanske, nja, jag vet inte.



Här kommer lite citat och skämt:

kom hem men hallå                                                      hönor tjattrar mycket
det är ju det där com hem


VAR ÄN DET FINNS NÖD DÄR SKALL NI FINNA MIG // ULLEIF


Kommentarer
Postat av: ella

haha ja har en riktigt djup dikt som ni kanske skulle gilla



kanske,nästan,inte,alls,men,endåå!!

2010-03-15 @ 21:16:34
URL: http://greencherrys.blogg.se/
Postat av: nejmen hallÅ!

maleknel- ägg

2012-02-04 @ 15:17:33
Postat av: nejmen hallÅ!

bulle i öööörat!!

2012-02-04 @ 15:18:51
Postat av: nejmen hallÅ!

tjeeeeeenare manneeeeeeen

2012-02-04 @ 15:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0