Tillfällig minnesförlust :(

Idag har det varit en spännande dag. En inte så jätteanorlunda sak hände på gympan vi blev trötta och vi fick ett skrattanfall och Iskorr ville inte bära bänken så jag fick dra bänken med Iskorr på men som tur är så är jag en superhjälte och är jättestark jag klarade det utan problem. Vi skulle även se hur långt papper vi kunde dra av utan att det gick av och det var sånt här tunt papper och jag drog fortare och fortare det gick ganska bra. Jag har inget att skriva för jag har drabbats av tillfällig minnesförlust och kommer inte ihåg så mycket jag har suttit och funderat riktigt länge utan några vidare framsteg. Iskorr jag vänder mig till dig detta är en  nödsituation! Hjälp mig minnas nu!
Även om Iskorr inte hjälpte mig på gympan så har Iskorr varit väldigt hjälpsam jag fastnade nämnligen med hakan nere men Iskorr fixade den som tur var. Tack och ajö.

God och glad kexchoklad!


VAR ÄN DET FINNS NÖD DÄR SKALL NI FINNA MIG // ULLEIF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0