TILLBAKA !

Jag är hemma! Det blev en lååååååååång jakt på äpplen den här helgen ! Och jag har väldigt ont i ryggen för som Ulleif sa så låg jag ju på alla dessa äpplen för att hänsynslösa människor försökte ta dom ! Herrejössanes ! Jag kan också meddela att alla äpplen överlevde uton Yxå för han blev nertrampad äv en häst på Österrikes gator :'( Det kommer ett inlägg till honom sen till hans ära ! Resten av äpplena har jag och Mostiff fångat och dom har det nu bra med sina familjer i sina äppelträd. Och för er som undrar så lever inte äpplerna vi äter (dom flesta) men var försiktig och hälsa på äpplerna (och alla andra frukter) innan ni äter dom. Svarar dom, så ät dom inte. Släpp bara ut dom genom ytterdörren så hittar dom hem. Om inte så hjälper ju vi dom på nästa årkiga äppeljakt. Men om dom inte svara så skaka på dom. Dom kan ju sova om dom inte vaknar och svarar så lever inte äpplet. Varsegod och ät !
Detta var allt för mig. Vi ses !



ATT VARA NÖDIG ELLER ELLER INTE VARA NÖDIG, DET ÄR FRÅGAN.



/Iskorr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0