Iskorr rycker in !

Nu är det så att filosofen Iskorr med rätt att tänka ska rabbla upp lite händelser under dagen !


1) Fisen i matsalen höll på och ta slut. Ulleif fick lite ångest men mattantsgubben kom in och räddade situationen LUNCHEN ÄR RÄDDAD !

2) En annan ytterst trevlig sak var att jag (som alltid) är väldigt lat på att bre mackan. Medans Ulleif gröper ut smöret i groparna så smörar jag bara på smöret. Detta tycker Ulleif är alldelles för mycket smör och äckligt. Men jag tycker det funkar lika bra! Mycket smör om dagen är bra för magen.

3) Våran kompis blev en tjyyyv och "snodde" en geografibok. Tur att inte intetageografibökerpolisen såg henne!


Nu får jag snart skrivkramp (eller inte) så nu slutar jag!
Prutt & hej leverpastej !!



ATT VARA NÖDIG ELLER ELLER INTE VARA NÖDIG, DET ÄR FRÅGAN.

/Iskorr

Kommentarer
Postat av: ella

haha ups det va inte med menningen ja ska lämna tillbaka den eller så behåller ja det (punkt4)

2010-03-18 @ 19:21:51
URL: http://greencherrys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0