Hur vi lämnar Crunshy. Uppdrag 1.

Jag tänker ut en plan. Ulleif (Den fysiska delen av vårat compani) Gör sig redo för att utföra sitt uppdrag. Flyga ljudlöst över mördarmänniskorna (även kallad familj) och lägga in crunshyn i skåpet så att ingen märker att den någonsin var borta.
Ulleif gjorde planen till punkt & pricka vilken jag är mycket stolt över ! Han flög som en fluga ljudlöst längst taget ut i köket. (Han startade i vårat klubbrum, TOPPHEMLIGT!) Sedan när han var framme i köket där mördarmänniskorna (familjen) var så kom jag in ryckende och skrek som en gris så jag uppehöll dem (utan att dom såg mig "stolt") medans Ulleif flög rakt ner till skåpet, ställde in "det smaskiga" och sedan flög in i klubbrummet utan att dom såg eller hörde ! Vilken hjälte ! Jag filosofen själv och hjälten Ulleif har nu klarat vårt första uppdrag !

ATT VARA NÖDIG ELLER ELLER INTE VARA NÖDIG, DET ÄR FRÅGAN.


/Iskorr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0